Top تولید محتوا Secrets
작성일 24-06-03 00:31
페이지 정보
작성자Shannan 조회 59회 댓글 0건본문
نام هتلهای پیشنهادی، مکانهای گردشگری فوق العاده و فعالیتهای مرتبط با سفر در سراسر دنیا در این بلاگ آمده است.
برقراری ارتباط میان مشتریان و کسب و کار که در نهایت باعث افزایش وفاداری میشود.
فونت فارسی اینستاگرام : آموزش تغییر فونت در استوری و بیو
او فهمیده بود اگر محتوای مفید و کاربردی برای مخاطبانش تولید کند، مخاطبان نیز بیشتر با آن کسب و کار ارتباط برقرار کرده و تبدیل به مشتری میشوند. در ادامه تصویر دو صفحه از روزنامه جان دیر را میبینید:
نحوه بیان مطلب، کانال و زمان انتشار و نحوه اندازهگیری کارایی محتوا، مطالبی است که در این کتاب به آنها پرداخته میشود.
هنگامی که نوع محتوا انتخاب شد باید کانالهای محتوایی برای انتشار این محتوا در آنها مشخص شود. محتوا را در کجا به اشتراک خواهید گذاشت؟ آیا محتوا به صورت زنده یا ضبط شده به اشتراک گذاشته میشود؟ محل انتشار برخی از محتواها هم مشخص است.
اما تولید اینفوگرافیک آسان نیست و باید آن را به متخصصان و گرافیستها بسپارید.
برای مثال، اگر محتوای فیسبوکی میسازید پس در همین پلتفرم اجتماعی آن را منتشر خواهید کرد.
به علاوه با انتشار ویدیوها در سایت خود باعث بهبود سئو سایت نیز میشوید.
کمپینهای تبلیغات در شبکههای اجتماعی، تبلیغات بنری در سطح شهر، سئو سایت و … همگی با تولید محتوای خوب و باکیفیت موفق خواهند شد.
۱۹۰ بازدید آخرین بهروزرسانی: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان مطالعه: ۱۷ دقیقه
برای شناخت مخاطبان به مراحل قیف فروش و بازاریابی دقت کنید و نیازها، انتظارات و سوالات افراد در این مراحل را شناسایی کنید. تلاش کنید تا با محتوای خود به این سوالات و نیازها پاسخ دهید.
بازاریابی محتوا الزامی است. ۹۲ درصد از بازاریابان گزارش دادهاند که شرکت آنها، محتوا را بخشی از دارایی شرکت قلمداد میکند.
اما از آنجایی که " چگونه استراتژی محتوا بچینیم" سوال بسیاری از کاربران است در ادامه ۷ گام مهم برای چیدن استراتژی محتوا را توضیح میدهیم.
برقراری ارتباط میان مشتریان و کسب و کار که در نهایت باعث افزایش وفاداری میشود.
فونت فارسی اینستاگرام : آموزش تغییر فونت در استوری و بیو
او فهمیده بود اگر محتوای مفید و کاربردی برای مخاطبانش تولید کند، مخاطبان نیز بیشتر با آن کسب و کار ارتباط برقرار کرده و تبدیل به مشتری میشوند. در ادامه تصویر دو صفحه از روزنامه جان دیر را میبینید:
نحوه بیان مطلب، کانال و زمان انتشار و نحوه اندازهگیری کارایی محتوا، مطالبی است که در این کتاب به آنها پرداخته میشود.
هنگامی که نوع محتوا انتخاب شد باید کانالهای محتوایی برای انتشار این محتوا در آنها مشخص شود. محتوا را در کجا به اشتراک خواهید گذاشت؟ آیا محتوا به صورت زنده یا ضبط شده به اشتراک گذاشته میشود؟ محل انتشار برخی از محتواها هم مشخص است.
اما تولید اینفوگرافیک آسان نیست و باید آن را به متخصصان و گرافیستها بسپارید.
برای مثال، اگر محتوای فیسبوکی میسازید پس در همین پلتفرم اجتماعی آن را منتشر خواهید کرد.
به علاوه با انتشار ویدیوها در سایت خود باعث بهبود سئو سایت نیز میشوید.
کمپینهای تبلیغات در شبکههای اجتماعی، تبلیغات بنری در سطح شهر، سئو سایت و … همگی با تولید محتوای خوب و باکیفیت موفق خواهند شد.
۱۹۰ بازدید آخرین بهروزرسانی: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان مطالعه: ۱۷ دقیقه
برای شناخت مخاطبان به مراحل قیف فروش و بازاریابی دقت کنید و نیازها، انتظارات و سوالات افراد در این مراحل را شناسایی کنید. تلاش کنید تا با محتوای خود به این سوالات و نیازها پاسخ دهید.
بازاریابی محتوا الزامی است. ۹۲ درصد از بازاریابان گزارش دادهاند که شرکت آنها، محتوا را بخشی از دارایی شرکت قلمداد میکند.
اما از آنجایی که " چگونه استراتژی محتوا بچینیم" سوال بسیاری از کاربران است در ادامه ۷ گام مهم برای چیدن استراتژی محتوا را توضیح میدهیم.