қазақстанда жекешелендірудің 2 кезеңі басталды - 1999 жылы жарық көрген н.назарбаевтың еңбегі > 자유게시판

본문 바로가기
사이트 내 전체검색

자유게시판

қазақстанда жекешелендірудің 2 кезеңі басталды - 1999 жылы жарық көрге…

페이지 정보

작성자 Kristie 댓글 0건 조회 12회 작성일 24-09-20 07:54

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
қазақстанда жекешелендірудің 2 кезеңі басталды - 1999 жылы жарық көрген н.назарбаевтың еңбегі [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Елбасы Нұрсұлтан Назарбаевтың 1999 жылы шыққан «Тарих толқынында» кітабында еліміздің аумағында ертеден бері орын алған тарихи оқиғаларға баға берілген. Елбасы Қазақстан аумағында орын алған барша тарихи оқиғаларға жеке-жеке тоқталған. 1994 жылы «Мәдени мұра» бағдарламасын жүзеге асыру басталды. Біз Елбасының бұл көзқарастарын «Тарих толқынында» атты еңбегіндегі Қазақстан тарихын кезеңдерге бөліп қарастыруынан көреміз. Бұл кітаптар Орталық Қазақстанның әлеуметтік-саяси, мәдени-экономикалық бейнесінің қайта құрылуы мен халықтың өмір сүру жағдайының жақсаруы бойынша Н. Назарбаевтың қызметімен байланысты оқиғаларды жария етуге негізделген. 1999 жылы сәуірдің 13-і мен 23-і аралығында Парижде өткен «Қазақстан ғылымы-кешегіден бүгінге» деген көрме арналды: Қ.Сәтбаевқа 1999 жылы жарық. Start studying история Казахстана. Learn vocabulary, terms, and more with flashcards, games, and other study tools. Назарбаев Н.Ә. Тәуелсіздік дәуірі. – Астана, 2017. – 508 б. ISBN Қазақстан Республикасының Президенті Нұрсұлтан Назарбаевтың «Тәуелсіздік. Үшінші кезеңде' (1997 жылдан бастап) жекешелендіру отын-энергетика, көлік, денсаулық, ғылым салаларында өтті. Аталған кезеңдерде Қазақстанда жабық және ашық акционерлік қоғамдар көптеп. Нұрсұлтан Назарбаев қазақ тарихының он екі кезеңін атап өтті: 1. Қазақстанның бүкіл аумағын қамтитын көшпелі,ежелгі арийлердің қоныстануы. Оған Сынтасты, Арқайым қорым-кешендері кіреді. 11. ХХ ХІХ ғасыр Ресейдің гүлденуі де, құлағалы тұрған кезеңін белгілейді. Қазақ өз мемлекетін құруды көздеді. Әлихан Бөкейханов, Ахмет Байтұрсынов, Міржақып Дулатов Алашорда үкіметін құруға ұмтылды. Тілінен, дінінен айырылған халық қалыптаса бастады. 12. 1986 жылы Желтоқсан көтерілісі қазақтардың рухын оятты. Алып СССР құлады, қазақ егемен, тәуелсіз мемлекет құру құқығына ие болды. Елбасы Қазақстанның Тұңғыш Президенті Н.Назарбаевтың осы атақты еңбегі 1999 жылы жарық көріп еді. Содан бері он төрт жыл өте шықты. 1999 жылы жарық көрген Н.Назарбаевтың еңбегі: «Тарих толқынында». XX ғасырдың соңында ЮНЕСКО-ның шешімімен 150 жылдық мерейтойы тойланған қазақтың. 1989ж мамыр- маусым. 1990ж кеңесетік жүйеге ауыр соққы болып тиген оқиға. Ресей Федерациясының өз тәуелсіздігін жариялауы. Жоғары Кеңестік ұйғаруымен Қазақ КСР-і Президентнің қызметі. 1937 жылы наурызда кабылданган кужат 1943 жылы алматыда жарық көрген «қазақ кср тарихы» атты көлемді еңбектің авторларының бірі: қазақстанда 1961 жылы шаңырақ көтерген институт. Қазақстанда жекешелендірудің II кезеңі басталды – Home Искусство и Культура Қазақстанда 0 голосов Қазақстанда жекешелендірудің II кезеңі басталды – 1994 жылдың көктемінде спросил от zhann в категории Искусство и Культура Google+ Twitter Email ответить Ваш ответ Отображаемое имя (по желанию). 1997 жылы ЮНЕСКО деңгейінде 100 жылдық мерейтойы өткізілген жазушы – М.Әуезов. 400. 1999 жылы ЮНЕСКО-ның шешімімен 100 жылдық мерейтойы тойланған ғұлама ғалым – Қ.Сәтбаев. 401. Адам бойындағы ізгі қасиеттердің көмескіленуі мәселесін көтерген М.Шахановтың кітабы «Өркениеттің адасуы». 402. Халық жазушысы О.Сүлейменовтың дүние жүзі тілдерінің даму заңдылықтарын саралаған еңбегі «Жазу тілі». 403. Қаракерей Қабанбай туралы жазылған Қ.Жұмаділовтің диалогиясы «Дарабоз». 404. ХХ ғасырдың басындағы Республикадағы мектептердің саны – 8 мыңнан астам. 405. Дүние жүзі қазақтарының тұңғыш құрылтайы өтті –1992 жылдың қыркүйек, қазан айларында. Қазақстанда жекешелендірудің ІІ кезеңі басталды – 1994 жылдың 1999 жылы жарық көрген Н.Назарбаевтың еңбегі — «Тарих толқынында».



процессуалдық ойындар балабақшада - рөлдік ойындар [Читать далее...]

Балабақша үш жастан бастап 1-сыныпқа қабылданғанға дейінгі балаларға Ойын әрекетін зерделеу үшін бөлмеде ойыншықтардың тақырыптық жиынтығы бар ойын. Сюжеттік-рөлдік ойындар ойын әрекетінің жетекші түрі екендігін айта келіп, оның мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту мен тәрбиелеудегі маңызын атап өту қажет. Ойындар – мектепке дейінгі білім берудің маңызды бөлігі. Балабақшадағы сюжеттік-рөлдік ойындар жас балаларға әлеуметтік. Процессуалдық ойын-ойынның бастапқы нысандары болып табылады. Процессуалдық заттық-ойын әрекеттері (машина сүйреу, т.е.е), саусақойындары. Рөлдік ойын — біріккен топтық ойын, мұндай ойынға қатысушылар әр түрлі әлеуметтік рөлдерді орындайды (әлеуметтік рөл): анасының, әкесінің, тәрбиешінің, дәрігердің, оқушының т.с.с. Рөлдер теориясы әлеуметтік рөл. Мақсаты: Балаларды шаштараз ойынымен таныстыра отырып, шаштарын үнемі тарап әдемілеп жүруге үйрету. Шаш өрудің әр түрлі үлгісін көрсету. Әсемдікке, әдемілікке баулу. Картотека №6 «Отбасы. Ойын шарты. Балаларды рөлдерге бөлу: 3-4 бала тігінші, 2-3-уі киім пішуші (модельер) Ательеге 2-3 бала қуыршақтарын көтеріп, көйлек, т.б. заттарды тіккізуге тапсырыс береді. Киім пішуші арнайы. Сюжетті – рөлдік ойындар. Сюжеттік рөлдік ойын «Отбасы». Мақсаты: Балаларға «Отбасы» түсінік беру олардың үлкенді сыйлау кішіге қамқор болу, жауапкершілік сезімдерін дамыту, әдептілікке, сыпайылыққа, мейірімділікке, үлкенге. Ойынды балалар әрі қарай жалғастырды. Сюжеттік рөлдік ойын «Дәрігер». Мақсаты: Балалардың білім деңгейін, ойындарды ойната отырып, әрі қарай жан жақты. дамыту, тіл байлығын жетілдіру, сөздік қорын молайту. Ойында рөлдік іс-әрекетпен,рөлдік қарым-қатынас орната білу.Тақырыпқа сай өз бетерінше ойын сюжетін құра білуге,істеген тапсырма сапасымен өз ойларын толығымен ашық жариялай білуге. Баланың қиялы, әсіресе ойында жарыққа шығады. Айналасындағы тұрмыстан нені көрсе, оны істейді. Ойын ойнағанда балалар жанындағы нәселерді пайдаланады". Ойынның түрлері өте көп. Мысалы: рөлдік ойындар, денешынықтыру ойындары, сюжеттік ойындар, дидактикалық ойын элементерін пайдаланудың маңызы өте зор. Процессуальная игра на третьем году жизни способствует началу развития взаимодействия ребёнка со сверстниками и, наконец. Баланың қиялы, әсіресе ойында жарыққа шығады. Айналасындағы тұрмыстан нені көрсе, оны істейді. Ойын ойнағанда балалар жанындағы нәселерді пайдаланады". Ойын сюжеттері әр түрл Тұрмыстық ойындар, балабақша, жанұя,т.б.Сюжеттік рөлдік ойындардың негізгі мазмұны үлкендердің әр түрлі жағдайда көрініс беретін қоғамдық. Қажеттілігін ескере отырып балалардың ойлау мен даму қабілетін анықтауға. арналған дидактикалық, сюжетті-рөлдік, дамытушылық, драматизациялау, қимылды ойындар, саусақтармен ойын жаттығулар ұсынылады. Жинақта мектепке дейінгі ұйымдардың педагогтары мен. тәрбиешілерінің жұмыстарына қажетті, мектепке дейінгі. тәрбиелеу мен оқыту жүйесін қамтамасыз ететін. дидактикалық ойындар ұсынылған. Бұл жинақтың мақсаты. түрлі ұйымдастырылған оқу әрекеттерін дайындау және. By ФБ Бөрібекова Cited by 11 — бала кез келген уақытта ойын арқылы өзінің ойын қорытындылап жұмыс ұйымдастырылады, зерттеу жұмыстары, рөлдік ойындар Д) процессуалдық аспект. Шығармашылық ойындар тобын сюжетті-рөлдік ойындар құрайды, онда балалар қоршаған өмірден алған әсерлерін бейнелейді. Баланың адамгершілік тұлғасын қалыптастыруда сюжетті-рөлдік ойын ерекше рөл атқарады. Мектеп жасына дейінгі балалар көбінесе шығармашылық танытатындықтан, сюжетті-рөлдік ойындарды шығармашылық ойындар деп те атайды. Баланың сюжетті-рөлдік ойындарының негізгі қайнар көзі- оны қоршаған орта, ересектер мен құрдастарының өмірі мен олардың атқаратын іс-әрекеті. Сюжетті-рөлдік ойынның өзіне тән ерекшелігі онда қиялдағы жағдаяттың болуы. Қиялдағы жағдаят сюжет пен рөлден қалыптасады.


адам мен табигат арасындагы байланыс
что делать если айфон завис и не реагирует на касания
қыз бала түсінде екі қабат болса
внимание к исламской религии
әлемдегі ең қиын логикалық сұрақтар жауабымен

.
==============================================================

~~~~~ аллельді және аллельді емес гендер презентация ~~~~~

==============================================================
.

회원로그인

접속자집계

오늘
3,127
어제
6,611
최대
8,289
전체
1,784,791

그누보드5
Copyright © 소유하신 도메인. All rights reserved.